شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات پارامُد

کاربر گرامی ساخت حساب کاربری، ثبت سفارش و استفاده از خدمات وب سایت پارامد به معنی آگاهی و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب سایت پارامد می باشد لازم به ذکر است که شرایط و قوانین درج شده در این صفحه جایگزین کلیه توافقات قبلی می باشد و پارامد این اجازه را دارد که در هر زمانی قوانین و شرایط استفاده را در این صفحه تغییر دهد و استفاده کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین می باشد.

کلیه قوانین درج شده در این صفحه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و کاربر موظف به رعایت آن می باشد

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که از وب سایت بازدید می کند یا با اطلاعات خود در وب سایت ثبت نام کرده و اقدام به خرید محصولات یا هرگونه فعالیتی می کند.

پارامد یک وب سایت خرده فروشی است که با تولیدی ها و دیگر فروشندگان همکاری می کند، بخشی از کالای وب سایت توسط پارامد و بخشی دیگر توسط این فروشندگان تامین می شود.

پارامد تمامی محصولات خود را از برندها و تولیدی های معتبر تهیه می کند و همچنین فروشندگان و تامین کنندگان خود را نیز از نظر کیفی بررسی می کند و پس از بررسی مدارک اجازه فعالیت به آن ها در پارامد را میدهد.

  • تمامی مسئولیت مربوط به کیفیت کالا، محتوا، قیمت و خدمات پس از فروش برعهده فروشنده می باشد و پارامد فقط پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده است.
  • سفارشات در ۱ الی ۲ روز کاری پردازش و ارسال می شود و پارامد در صورتی که تاخیری در روند پردازش و آماده سازی ایجاد شود موضوع را به خریدار اطلاع میدهد.

تعهدات تامین کننده

تامین کننده متعهد می شود که موجودی محصولاتی را که در وب سایت پارامد درج کرده است به صورت منظم بروزرسانی کند در صورت بروز رسانی نکردن موجودی محصولات پارامد می تواند فروش آن محصول یا به صورت کلی فروش تامین کننده را متوقف کند.

در صورتی که بسته پستی به دلیل مشکلات اداره پست به دست مشتری نرسد هیچ گونه مسئولیتی در قبال سلامت یا تحویل آن محصول بر عهده پارامد نمی باشد و پارامد فقط به عنوان واسط فروش پیگیری های لازم را جهت رسیدن محصول به مقصد یا مرجوع ساختن آن انجام می دهد.

فروش تمامی محصولات در وب سایت پارامد دارای ۷ روز گارانتی سلامت و بازگشت کالا است و تامین کننده متعهد می شود در صورت بروز هرگونه مشکل در مدت ۷ روز گارانتی محصول نسبت به رفع آن اقدام کند و در صورتی که تامین کننده قادر به رفع آن نباشد پارامد این اجازه را دارد که مبلغ واریزی مشتری را از حساب کاربری تامین کننده در وب سایت paramod.ir کسر کرده و به حساب مشتری واریز نماید.

تامین کننده متعهد می شود که محصولات مرغوب و با کیفیت را در وب سایت پارامد موجود و تامین کند و هرگونه تغییر در مشخصات درج شده و کیفیت محصول را باید به پارامد اطلاع دهد و در صورتی که پارامد محصولی را فاقد کیفیت بداند یا از مشخصات ارائه شده توسط تامین کننده اطمینان خاطر نداشته باشد می تواند فروش آن محصول یا به صورت کلی تامین کننده را متوقف کند.

پارامد به عنوان یک پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده عمل می کند و بر کیفیت محصولات در حد امکان نظارت دارد و می تواند یک محصول را جهت فروش در وب سایت قبل از فروش آن یا در زمان بسته بندی و ارسال رد یا تایید کند.

تامین کننده متعهد می شود که قیمت اجناس خود را به صورت متعارف و بر اساس قیمت بازار مشخص نماید و در صورت فروش محصولی بالاتر از قیمت بازار پارامد می تواند فروش آن محصول را تا اصلاح قیمت متوقف کند.

تامین کننده متعهد می شود حداکثر ظرف دو روز محصول فروخته شده را به پارامد جهت ارسال تحویل دهد در غیر این صورت سفارش می تواند توسط مشتری یا پارامد لغو شود و مبلغ به مشتری بازگشت داده می شود.

تامین کننده متعهد می شود که محصولاتی که در وب سایت پارامد موجود کرده را همراه با لینک اختصاصی آن در شبکه های اجتماعی خود قرار دهد و این اجازه را دارد که برای این نوع تبلیغ از محتوای تولید شده پارامد استفاده نماید.

تامین کننده متعهد می شود که قوانین کپی رایت را در قبال محتوا تولید شده و محصولات اجرا نماید و لیبل های پارامد را از محتوا حذف نکند و این اجازه را دارد که با هماهنگی قبلی با مجموعه پارامد در مدت قرارداد از محتوا مشترک تولید شده و دیگر محتوا جهت تبلیغات و افزایش فروش خود استفاده نماید و هرگونه استفاده از محتوا بدون کسب اجازه از پارامد تخلف بوده و پارامد این اجازه را دارد دسترسی حساب کاربری تامین کننده را تا رفع اختلافات مسدود کند و از تسویه حساب با تامین کننده خودداری کند.

تامین کننده این اجازه را به پارامد می دهد که از محتوای تولید شده که حاصل همکاری با تامین کننده است در وب سایت و شبکه های اجتماعی خود استفاده نماید و پارامد مالک اصلی محتوا ساخته شده است و مدت استفاده از این محتوا دارای تاریخ نمی باشد.

نحوه تسویه حساب

پارامد ۱۲ روز پس از ارسال محصول خریداری شده تامین کننده توسط مشتری در صورتی که محصول به دست مشتری رسیده باشد و با درخواست تسویه حساب تامین کننده مبلغ محصول خریداری شده را پس از کسر هزینه بسته بندی و کمیسیون فروش به شماره حساب اعلام شده تامین کننده واریز می نماید.

در صورتی که محصول به دست مشتری نرسیده باشد مبلغ فروش آن محصول در حساب کاربری تامین کننده در وب سایت پارامد قفل می شود تا زمانی که محصول به مشتری تحویل داده شود.

در صورتی که محصول خریداری شده به صورت پرداخت در محل باشد با توجه به قوانین شرکت پست ۱۶ الی ۲۰ روز کاری پس از تحویل به مشتری امکان تسویه حساب وجود دارد که در زمان تسویه حساب یک درصد از کل مبلغ به عنوان کمیسیون شرکت پست و کمیسیون فروش مشخص شده پارامد و هزینه بسته بندی محصول از آن کسر می شود و مبلغ به حساب اعلامی تامین کننده واریز می شود.

قطع همکاری تامین کننده و پارامُد : 

هریک از طرفین میتواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند مشروط بر اینکه یک ماه قبل از فسخ، اعمال حق خود را به صورت کتبی به طرف مقابل اطلاع داده باشد. در این مدت  یک ماهه طرفین موظف به تکمیل تعهدات خود نسبت به یکدیگر و مشتری خواهند بود.

در زمان تخفیف ها و پیشنهادات شگفت انگیز به این دلیل که ممکن است موجودی انبار به سرعت به اتمام برسد و هم زمان مشتری در حال ثبت سفارش خود باشد ممکن است با لغو سفارش و بازگشت وجه به دلیل اتمام موجودی حتی در صورت ثبت و پرداخت سفارش شود و پارامد فقط موظف به بازگشت هزینه به پنل کاربری مشتری یا حساب بانکی او است.

کاربر موظف است در صورت نیاز به پشتیبانی یا ارتباط با کارشناسان فروش فقط از راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما یا چت آنلاین در وب سایت پارامد استفاده نماید.

پارامد به اطلاعات خصوصی مشتریان احترام گذاشته و از آنها حفاظت می کند در همین راستا در حد امکان با توسعه تکنولوژی خود از حریم خصوصی شما دفاع می کند و شما با استفاده از وب سایت پارامد رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

اطلاعات شخصی وارد شده کاربر مانند نام و نام خانوادگی،ایمیل، آدرس، کدپستی، شماره موبایل، شماره تلفن، فقط با هدف پیگیری و ارسال مرسولات ثبت و جمع آوری می شود و از این اطلاعات برای موارد دیگری استفاده نمی شود.

رمز عبور کاربر تحت پروتکل امن HTTPS به سرور های پارامُد ارسال می شود و به صورت رمز نگاری شده در دیتابیس سرورهای پارامُد ذخیره سازی می شود و بجز هنگام ورود شما به حساب کاربری از آن هیچگونه استفاده دیگیری نمی شود.

اطلاعات بانکی کاربر در درگاه بانکی شاپرک (درگاه آنلاین پرداخت) پردازش شده و در سرورهای پارامُد ذخیره نمی شود.

اپ اندروید و IOS :

داده های شخصی دریافت شده در برنامه اندروید و ای او اس نیز مشابه وب سایت بوده و همان سیاست های حفظ حریم خصوصی در اپ های موبایل نیز اجرا می شود.

اجرای برنامه اندروید و ای او اس نیاز به دسترسی Storage موبایل برای اجرا شدن و ذخیره فاکتور های خرید شما دارد و استفاده دیگری از این دسترسی در تلفن همراه کاربر نمی شود.

 

پرداخت آنلاین سفارش به منزله تایید خرید مشتری می باشد پارامد ۱ الی ۲ روز کاری پس از پرداخت آنلاین سفارش اقدام به پردازش و آماده سازی و ارسال آن می کند.

پس از ارسال سفارش کدپیگیری پستی مرسوله در پنل کاربری یا از طریق پیامک و واتساپ به مشتری اطلاع داده می شود و طبق قوانین اداره پست ۱ الی ۷ روز کاری بعد از زمان ارسال به دست مشتری می رسد.

بدیهی است که پارامد هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر های شرکت پست ندارد و در صورت تاخیر در دریافت مرسوله مشتری باید مورد را از طریق شرکت پست پیگیری نماید.

شماره پیگیری شکرت پست : ۱۹۳

پارامد محصولات را با بسته بندی استاندارد برای مشتریان خود ارسال می کند که این نوع بسته بندی از هرگونه آسیب به محصول در زمان حمل آن جلوگیری می کند.

در صورت بروز هرگونه خسارت به محصول در روند ارسال آن توسط شرکت های پستی و باربری این شرکت ها موظف به جبران خسارت مشتری هستند با این حال پارامد به منظور تسهیل فرایند پیگیری مشتری این امکان را به مشتری میدهد که حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول و در صورت تایید شرکت باربری، محصول را همراه با صورت جلسه رسمی شرکت باربری و فاکتور آن به آدرس دفتر مرکزی پارامد ارسال کند تا محصول تعویض شود.

پارامد به عنوان یک فروشگاه آنلاین، با هدف ارائه بهترین کیفیت کالا و بسته بندی، تلاش می کند که محصول خریداری شده را در بهترین شرایط به دست شما برساند. با این حال پارامد این امکان را فراهم کرده که تا ۷ روز پس از دریافت محصول آن را مرجوع و مبلغ پرداختی را دریافت کنید یا آن را با کالای مشابه تعویض نمایید.

برای مرجوع کردن یا تعویض کالا لطفا به قوانین و نکات زیر توجه نمایید؛ چرا که در صورت رعایت نکردن یکی از موارد اعلامی کالای شما از گارانتی بازگشت ۷ روزه خارج می شود.

۱. گذشتن بیش از ۷ روز از زمان تحویل گرفتن محصول موجب ابطال گارانتی محصول می شود.

۲. کالا باید همراه با فاکتور خرید مرجوع شود و فاکتور خرید در واقع همان برگه گارانتی شما می باشد. در صورت نبودن فاکتور در جعبه گارانتی باطل می شود.

۳. کالا باید در شرایط اولیه باشد و پلمپ نایلونی یا کاغذی داخل جعبه اصلی که محصول را پوشانیده، باز نشده باشد و در صورت باز شدن پلمپ گارانتی ابطال می شود.

۴. در باز کردن جعبه اصلی بسته بندی دقت کنید به گونه ای که جعبه آسیب نبیند یا پارگی نداشته باشد و کالا را در همان جعبه مانند شرایط اولیه خود مجدد بسته بندی و مرجوع کنید؛ چرا که ارسال با جعبه متفرقه و یا آسیب دیدن بسته بندی به معنی ابطال گارانتی می باشد.

۵. کالا دارای لیبل می باشد و پاره شدن یا نبود لیبل داخل بسته بندی به معنای ابطال گارانتی می باشد.

۶. در صورتی که هنگام خرید از کد تخفیف استفاده شده باشد، امکان استفاده مجدد از آن کد تخفیف وجود ندارد.

۷. در صورت تمایل به بازگشت هزینه، دقیقا مطابق مبلغ پرداختی مشتری بازگشت داده می شود.

۸. جدا شدن اتیکت های محصول به معنی ابطال گارانتی محصول می باشد.

۹. کفش و پوشاک خریداری شده باید در وضعیت نو باشد و آثار استفاده مانند لکه، شسته شدن، جدا شدن اتیکت، پاره شدن پلمپ و بوی عطر و بوی بدن بر روی آن مشاهده نشود.

در صورتی که موارد بالا موجب ابطال گارانتی کالای شما نشده باشد، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و درخواست مرجوع کردن یا تعویض محصول را ثبت کنید.

لطفا توجه کنید، طبق قوانین کسب و کارهای آنلاین خرید محصول به معنای قبول کردن قوانین فوق می باشد و نیازی به امضا برگه قرارداد یا موارد مشابه نیست.

پارامد این ضامنت را میدهد که سلامت فیزیکی محصول پیش از ارسال توسط واحد پردازش بررسی و تایید شود و محصول را با بسته بندی مناسب ارسال نماید اما در صورتی که محصول به دست مشتری رسید و دارای مشکلات بود می تواند آن را طبق گارانتی ۷ روزه بازگشت وجه مرجوع کند.

پارامد این امکان را به مشتریان و کاربران خود میدهد تا در خصوص محصولات و فروشنده ها در بخش مربوطه نظر خود را ارسال کنند تا به دیگر کاربران در انتخاب بهتر محصول کمک کند.

در هنگام ثبت نظر باید به قوانین زیر توجه شود :

  1. متن باید دارای کلمات محترمانه باشد.
  2. متن نباید خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  3. عنوان متن باید به درستی انتخاب شود.
  4. در وارد کردن نقاط ضعف و قوت یک محصول باید دقت شود و نظراتی که با هدف تخریف یک فروشنده یا محصول ثبت می شود تایید نمی شود.
  5. نظرات باید مرتبط با محصول باشند در غیر اینصورت تایید نخواهند شد.
  6. متن باید فارسی باشد و متن های فینگلیش تایید نخواند شد.

تمامی محتوا قرارداده شده در وب سایت پارامد بخشی از دارایی پارامد بوده و حق استفاده و نشر این محتوا در انحصار پارامد می باشد و هرگونه استفاده بدون دریافت مجوز از پارامد می تواند باعث پیگرد قانونی آن شود.

تنها آدرس وب سایت رسمی پارامد آدرس Paramod.ir می باشد و پارامد هیچگونه مسئولیتی در قبال آدرس های مشابه ندارد