چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است : اگر بدن شما از ناحیه باسن، پاها و ران‌ پر و از قسمت کمر ‌باریک است، اندام گلابی شکلی دارید. به عبارت دیگر پایین تنه ی اندام گلابی شکل بزرگ تر از بالا تنه است.

حتی اگر بدانید که چطور برجستگی های بدن خود را بهتر نشان دهید و بخش های بزرگ بدن خود را پوشانید، ممکن است پوشیدن شلوار جین را یک چالش تلقی کنید.

چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است
چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است

افراد با اندام گلابی شکل به دنبال کشیده تر و لاغرتر نشان دادن پاها هستند. در این مطلب شلوار جین هایی به شما معرفی می کنیم که از کوتاه و پرتر نشان دادن پاهای شما جلوگیری می کنند.

شلوار جین های مناسب اندام گلابی شکل

به خاطر داشته باشید که نکته ی مهم تر از انتخاب برند و مدل مناسب، رنگ شلوار است؛ چون شلوارهای جین تیره پایین تنه ی شما را لاغرتر نشان می دهند. اما این به این معنی نیس که همیشه شلوارهای جین تیره بپوشید. شما می توانید در شلوار چرمی و دیگر رنگ ها مانند زرشکی تیره، خاکستری، دودی و یا زیتونی تیره عالی به نظر برسید.

یک قانون در مورد پوشیدن جین های رنگی این است که وقتی شلوار جین شما تیره تر از بالا تنه باشد، لاغرتر به نظر خواهید رسید.

یک ترفند فوق العاده برای لاغرتر به نظر رسیدن و کوچک تر نشان دادن پایین تنه، تمرکز بر بالا تنه است. تاپ‌هایی با رنگ‌های روشن و طرح های جذاب، یا جزئیاتی مانند جواهرات و چین لباس، توجه را به بالا تنه جذب می‌کند.

تاپ‌های بلندی که بالاتنه شما را تا زیر باسن‌ می پوشاند، برای اندام گلابی شکل گزینه ای عالی است. اگر با پوشیدن این نوع تاپ ها احساس می‌کنید بیش از حد چاق به نظر می رسید، می‌توانید از یک کمربند استفاده کنید تا کمرتان را باریک تر نشان دهد.

از اکسسوری نیز استفاده کنید. استفاده از گردنبند یا دستمال گردن ترفندی به روز است که توجه را به بالا تنه جلب می کند و اندام شما را متعادل نشان می دهد.

چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است

شلوار جین راسته

اگر از شلوارهای جین اسکینی خوشتان می آید اما با پوشیدن آن ها احساس راحتی نمی کنید، می توانید از شلوارهای جین راسته استفاده کنید.

این مدل شلوار جین به گونه ای برش خورده که نمای باریکی ایجاد کند و اندام گلابی شکل را “لاغرتر” نشان دهد.

نکات خرید شلوار جین راسته

شلوار جینی خریداری کنید که از پارچه ی جین کشی و گرم بالا تهیه شده باشد. فراموش نکنید که رنگ تیره پایین تنه ی شما را لاغرتر نشان می دهد.

چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است

شلوار جین اسکینی

چه کسی گفته که خانم های با اندام گلابی شکل نمی توانند شلوار جین اسکینی بپوشند؟

اگر عاشق این مدل شلوار جین هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید آن ها را بپوشید و شیک به نظر برسید. شما فقط باید وقت خود را صرف خرید شلوار جینی کنید که در آن احساس راحتی می کنید و با افتخار برآمدگی های بدن خود را به رخ بکشید.

نکات خرید شلوار جین اسکینی

اگر قصد خرید شلوار جین اسکینی دارید، پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره را انتخاب کنید.

جین اسکینی انتخاب کنید که پارچه کشی گرم بالا و فاق متوسط داشته باشد. پارچه هایی به رنگ نیلی و پرکلاغی برای افراد با اندام گلابی شکل مناسب هستند.

چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است

شلوار بوت کات و فلر

شلوار جین بوت‌کات و فلر برای اندام گلابی شکل عالی هستند. پاچه های این مدل جین درست از زیر زانو گشاد می‌شود. گشاد بودن دم پای این مدل شلوارهای جین باعث می شود دید از باسن و ران منحرف شود و اندازه ی پاها متعادل به نظر برسد.

این شلوار جین همچنین برای پوشیدن روی چکمه یا کفش های پاشنه بلند و حتی تخت مناسب است.

نکات خرید شلوار بوت کات و فلر

مثل مدل های دیگر، سعی کنید از این مدل شلوار جین نیز رنگ تیره انتخاب کنید.

از خرید شلوار بوت کات و فلر خیلی تنگ خودداری کنید. شلوارهای جینی که در قسمت باسن و ران ها خیلی تنگ هستند، پایین تنه را برجسته تر نشان می دهند.

اگر قصد خرید شلوار جین کشی دارید، از خرید جین های تنگ و چسبان خودداری کنید.

 

چه شلوار جینی مناسب اندام گلابی شکل است

شلوارهای پارچه ای طرح جین

شلوارهای پارچه ای طرح جین به دلیل طراحی خاصی که دارند مشابه شلوارهای پارچه ای معمولی هستند و پایین تنه ی بزرگ اندام گلابی شکل را کوچک تر نشان می دهند.

این مدل شلوارهای جین معمولاً دارای کمربند پهن، باسن تنگ و پاچه های نسبتا گشاد هستند.

شلوارهای پارچه ای طرح جین در قسمت باسن تنگ و اندازه ی ران و ساق آن ها یکسان است، به همین دلیل با ایجاد یک خط مستقیم و یک اندازه نشان دادن ران و ساق پا، پایین تنه ی اندام گلابی شکل را کوچک تر نشان می دهد.

راهنمای خرید شلوارهای پارچه ای طرح جین

رنگ تیره ی این شلوار انتخاب خوبی برای اندام گلابی شکل است و همچنین این شلوارها برای محیط کار نیز مناسب هستند.

شلوارهای پارچه ای طرح جین فاق بلند و تیره، برآمدگی های باسن تا کمر و پهلوها را به خوبی می پوشانند.

شلوارهای مام استایل اصلا انتخاب خوبی برای اندام گلابی شکل نیستند و پایین تنه را بزرگ نشان می دهند.

جیب شلوار جین

بسیاری از شلوارهای جین دارای جیب‌های زاویه‌دار در جلو یا بغل شلوار هستند که ممکن است هنگام راه رفتن یا حتی ایستادن باز شوند و جلوه ی بدی داشته باشند. اگر این اتفاق برای شلوار جین شما هم رخ داد، برای نگه داشتن جیب ها چند کوک به آن ها بزنید.

جین هایی با جیب پشتی بزرگ
جین هایی با جیب پشتی بزرگ

جین هایی با جیب پشتی بزرگ

اگر باسن بزرگی دارید، با پوشیدن شلوار جین با جیب های پشتی بزرگ می توانید خطای دید ایجاد کنید، تا باسن شما کوچک تر به نظر برسد.

در مقابل شلوارهای جین با جیب پشتی کوچک، بدلیل فضای زیادی که در اطراف جیب وجود دارد، باسن را بزرگ تر نشان می دهند.

اگر اندام گلابی شکل دارید و با بزرگ بودن باسن خود مشکلی ندارید، حتی می توانید شلوارهای جینی بپوشید که جیب های نقش دار و پر زرق و برق دارند.

شما در سایت خرید لباس پارامُد می توانید انواع شلوار جین را با بهترین قیمت و کیفیت از بخش خرید شلوار جین زنانه خریداری کنید.