رنگ های ترند پاییز 2022 : هنگام انتخاب لباس باید به رنگ آن توجه زیادی کرد؛ چراکه رنگ لباس حتی از مدل آن نیز مهم تر است. انتخاب رنگ مناسب، استایل را تغییر می دهد. بنابراین توصیه ی پارامد این است همانطور که لباس هایی با رنگ های مورد علاقه خود انتخاب می کنید؛ رنگ های ترند فصل را هم زیر نظر داشته باشید.

خوشبختانه امسال رنگ های ترند هرفصل، تنوع بالایی داشته اند و این موضوع در هفته ی مد کاملا مشهود بوده است. با پارامد همراه باشید.

به گفته ی مشهورترین طراحان مد، رنگ های ترند سال 2022 از جذاب بالایی برخوردار هستند. فقط کافی است که نگاهی به پلت رنگی 2022 بیندازید. بنفش سلطنتی، سبز دودی و قرمز آتشین همه رنگ‌های پرطرفداری هستند که در رنگ های ترند پاییز/زمستان ۲۰۲۲ گنجانده شده‌اند و هرکدام زرق و برق خاصی به استایل می بخشند.

همچنین تمامی طیف های رنگ آبی نیز در میان آن ها مشاهده می شود. این رنگ های زیبا به آسانی، در استایل شما تنوع زیادی ایجاد می کنند. در ادامه اطلاعات و جزئیاتی در مورد رنگ های ترند فصل به شما ارائه می دهیم.

رنگ های ترند پاییز 2022

بنفش سلطنتی

اولین رنگ ترند پاییز 2022 که قصد داریم به شما معرفی کنیم بنفش سلطنتی است. بنفش سلطنتی رنگ اصلی جشن های پلاتینیوم امسال ملکه بود و اکنون طراحان مد طیف رنگی بنفش را به عنوان رنگ اصلی هفته ی مد برگزیده اند.

بنفش سلطنتی یک رنگ کلاسیک پاییزی است اما سال ها نادیده گرفته شده است. این رنگ جذاب را با رنگ های خنثی ست و با ژاکت های بافتنی، جوراب شلواری و کت های زمستانی امتحان کنید تا تاثیر آن دو برابر شود.

رنگ های ترند پاییز 2022

سرخابی

دومین رنگ از رنگ های ترند پاییز 2022 سرخابی است. از زمانی که والنتینو کلکسیون پاییز و زمستان 2022 را به رنگ سرخابی طراحی کرده، این رنگ در همه جا ترند شده است. از آنجایی که اکثر سلبریتی ها لباسی با رنگ سرخابی پوشیده اند و این رنگ را امتحان کرده اند، احتمالا همه به سمت رنگ صورتی یواش بروند.

صورتی یواش رنگ اصلی لباس های بالرین ها است و به راحتی با طیف های دیگر رنگی ست می شود. این رنگ ملایم و رمانتیک یک انتخاب عالی برای ایجاد تغییر در کمد لباسی و پوشیدن رنگ های سردتر است.

رنگ های ترند پاییز 2022

سبز دودی

سومین رنگ از رنگ های ترند پاییز 2022 سبز دودی است. رنگ های سلطنتی عرصه ی مد امسال را به خود اختصاص داده اند و وجود رنگ سبز دودی این موضوع را به خوبی نشان داد. برندهای کلاسیک مثل سال های قبل دیگر نتوانستند توجهی به خود جلب کنند. با ترند شدن سبز و نیلی روشن منطقی است که رنگ های سلطنتی نیز ترند شوند.

رنگ های ترند پاییز 2022

نیلی روشن

چهارمین رنگ از رنگ های ترند پاییز 2022 نیلی روشن است. بله این رنگ تقریبا مشابه آبی سلطنتی است. اما با آن تفاوت هایی نیز دارد. برندهای بالینسیاگا، نینا ریچی و استلا مک کارتنی همه در کالکشن بهار/تابستان خود بیشتر از نیلی روشن استفاده کردند.

شاید دیالوگ مریل استریپ در فیلم شیطان پرادا می پوش را به یاد بیاورید که چقدر دقیق رنگ ژاکت منشی خود را توصیف کرد:  آبی نیست. فیروزه ای نیست. لاجوردی هم نیست. در واقع نیلی است.

رنگ های ترند پاییز 2022

قرمز آتشین

پنجمین رنگ از رنگ های ترند پاییز 2022 قرمز آتشین است. احتمالا طلاع دارید که نارنجی رنگ ترند فصل تابستان بوده است و حالا طراحان مد قصد دارند دمای هوای پاییز امسال را با قرمز آتشین افزایش دهند. این رنگ قرمز در حالی که استایل فرد را به روز نشان می دهد، مناسب رویدادهای معمولی و یا حتی رسمی نیز می باشد.

قرمز آتشین رنگی کلاسیک است، پس قبل از پوشیدن این رنگ، لباس هایی انتخاب کنید که استایل شما را کلاسیک نشان دهد.

رنگ های ترند پاییز 2022

سبز پرطرفدار

و آخرین رنگ از رنگ های ترند پاییز 2022 سبز است. رنگ سبز سرزنده است و توجه همه را به خود جلب می کند و مهم تر از همه اینکه زیبا است. سبز با رنگ های دیگر متفاوت است، پس لباس های مشکی را کنار بگذارید و به جای آن رنگ های شادتر را امتحان کنید.

اگر پاییز و زمستان امسال برای پوشیدن طیف وسیعی از رنگ سبز برنامه ای دارید، می توانید یک کت بلند به رنگ سبز بخرید. مهم نیست که با همه چیز ست نمی شود، این رنگ خاص توجه زیادی به خود جلب می کند.

سخن آخر

از دیگر رنگ های ترند پاییز/زمستان 2022 میتوان به سبز زیتونی، قهوه ای، سفید نارگیلی و زرد اشاره کرد. در این مطلب، سایت خرید لباس پارامد تنوع بالای رنگ های ترند فصل سرد امسال را به شما معرفی کرده است؛ بنابراین به راحتی می توانید از میان این رنگ ها ، با توجه به سلقه ی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید همچنین شما می توانید در سایت پارامُد به خرید لباس زنانه و خرید لباس مردانه با رنگ بندی های ترند سال بپردازید.