استایل های ترند پاییز 1401 : چه چیزی بیشتر از شروع پاییز شما را خوشحال می کند؟ شاید وقتی صحبت از پاییز می شود شروع سال تحصیلی و یا بوی مرکبات اولین چیزی باشد که به ذهن تان بیاید. اما از نظر طراحان مد، پاییز وقت خداحافظی با لباس های تابستانه است.

هر سال وقتی لباس های پاییزه خود را بررسی می کنید، ممکن است تعدادی از آن ها دیگر مناسب نباشند. شاید برخی از آنها کهنه یا ده مده شده باشند و یا ممکن است دیگر اندازه شما نباشند. با خارج کردن این لباس ها از کمد، فضا برای لباس های جدید باز می شود.

معمولا با سرد شدن هوا، انواع مختلفی سویشرت، بافت، پلیور، پالتو و .کت در بازار موجود می شوند. اما آیا می دانید کدام یک مناسب استایل شما و یا مد روز است؟

هفته‌های مد همیشه چند ماه قبل از شروع فصل برگزار می‌شوند تا به خریداران و رسانه‌ها امکان مشاهده ی طراحی‌های صورت گرفته برای فصل بعد داده شود. در واقع هفته ی مد زمانی برای الهام گرفتن است و به فروشندگان اجازه می‌دهد تا خریدهای خود را زمان‌بندی کنند. به این ترتیب موجودی فروشگاه های لباس تغییر می کند و می توانید لباس های ترند را راحت تر پیدا کنید.

امسال پاییز چی مده

در ادامه بریم و با هم ببینیم که امسال پاییز چی مده و مدل لباس پاییز و استایل هایی به شما معرفی کنیم که در پاییز و زمستان امسال ترند هستند، پس ما با همراه باشید.

استایل های ترند پاییز 1401 مدل لباس پاییز
کت و شلوار ترند پاییز

کت و شلوارهای خاص

پاییز سال گذشته، لباس های عرق گیر و ست سه تکه مدروز بودند و اکنون کت و شلوارهای خاص ترند شده اند.

چند فصل است که کت و شلوارهای خاص در دنیای مد حرف اول را می زنند و به هیچ وجه صحنه را ترک نمی کنند. این موضوع برای طرفداران این سبک لباس خبر خیلی خوبی است.

تمرکز کت و شلوارهای ترند پاییز امسال بر برش خاص شانه‌، یقه‌ برگردان و جای کمربند‌ است. این سبک کت و شلوار نسبت به لباس های رسمی متفاوت هستند. کسانیکه به کت و شلوارهای سبک دهه 60 علاقه دارند، شاید این مدل کت و شلوارها را نپسندند.

استایل های ترند پاییز 1401 مدل لباس پاییز
کت بلند مدل لباس پاییز

کت بلند

در ادامه برای بررسی اینکه امسال پاییز چی مده میرسیم به بخش جذاب کت های بلند! یکی دیگر از ترندهای پاییز امسال کت های بلند پشمی، بارانی ، چرم و … است. به گفته ی طراحان مد این سبک لباس به زنان قدرت و اعتماد به نفس می دهد و همچنین استایل آن ها را متفاوت، جذاب و خیره کننده می سازد.

در ذهن طراحان مد چیزی فراتر از کت های معمولی کوتاه یا قد متوسط است و وجود کت های بلند را در کمد هر خانمی ضروری می دانند. ست کردن شلوار گشاد پشمی، کراپ تاپ و بوت با کت های بلند زیبایی این استایل را دو چندان می کند.

استایل های ترند پاییز 1401 مدل لباس پاییز
خز مصنوعی مدل لباس پاییز

خز مصنوعی

حتی طرفداران چرم به خز مصنوعی دست رد نمی زنند. پوشیدن خزمصنوعی استایل را گران تر نشان می دهد و حتی برای پوشیدن روی لباس های مجلسی نیز گزینه ی مناسبی است.

اگر به دنبال این هستید که خز مصنوعی که پوشیده اید مرکز توجه باشد، لباس های ساده ای با آن ست کنید. اما در عین حال می توانید اکسسوری های تزئین شده با خز، مثل کلاه یا کیف خز دار با آن نیز ست کنید.

استایل های ترند پاییز 1401 امسال پاییز چی مده ۱۴۰۱
بافت مد پاییز

بافت

بافت ‌های پاییزه مانند گل‌هایی هستند که در بهار می رویند. به این معنا که همیشه وجود دارند و هیچکس از وجود آن ها شگفت زده نمی شود. اما طبق گفته های طراحان مد بافت های پاییزه امسال با همیشه متفاوت اند.

این سبک خاص لباس علاوه بر این که هم در فصل پاییز و هم زمستان پرکاربرد است، قابل استفاده به صورت تک یا زیر پالتو و کت ها است.

تنوع بالایی که در طرح، دوخت و خود بافت وجود دارد، گزینه های فراوانی پیش روی علاقمندان می گذارد. برخی از بافت ها تنگ و چسبان و برخی گشاد و اورسایز هستند. بافت یکی از محدود لباس هایی است که در استایل های مونوکروم نیز قابل استفاده است.

مشاهده محصولات ژاکت و پولیور بافت مردانه

استایل های ترند پاییز 1401
کت کوتاه چرمی استایل پاییز ۱۴۰۱

کت کوتاه چرمی

کت چرمی کوتاه که گاهی به آن کت موتور سواری نیز می گویند، از آن دسته لباس هایی است که هیچوقت از مد نمی افتند. این کت ها چندین سال است که با سرد شدن هوا در فروشگاه ها موجود می شوند و هر ساله بر مجبوبیت آن ها افزوده می شود.

اما در هنگام خرید آن ها دقت کنید؛ چراکه کت های چرمی بی کیفیت و نامرغوب تنها در عکس ها زیبا هستند. اما کت های تهیه شده از چرم مرغوب، ارزش خرید بالایی دارند و سال ها برای شما ماندگار هستند.

موضوع کیفیت چرم، ربطی به طبیعی و یا صنعتی بودن آن ندارد. ست کردن کت های چرمی کوتاه با بافت جذب، شلوار اسکینی و بوت جذابیت استایل را چند برابر می کند.

از پارامُد با تخفیف خرید کن

استایل های ترند پاییز 1401 مدل لباس پاییز
وست ترند پاییز ۱۴۰۱

وست

وست های بلند با ایجاد یک خط صاف در طول بدن و وست های کوتاه با کشیده تر نشان دادن پاها، موجب خطای دید می شوند و اندام شما را کشیده تر نشان می‌ دهند.

یکی از مزیت های وست این است که به راحتی با لباس های مختلف ست می شود و استایلی لایه لایه ایجاد میکند. یکی از سبک های مورد علاقه ی طراحان مد استایل های لایه لایه است.

وست و پالتو و شکت زنانه

استایل های ترند پاییز 1401
بوت ترند پاییز

بوت های ساده

اگرچه بوت های طرح دار  در استایل هر فرد تفاوت ایجاد می کنند اما امسال طراحان مد بوت های ساده ی ساق بلند و نیم بوت ها را برگزیده اند.

سادگی این بوت ها به شما این امکان را می دهند که آن ها را با استایل های مختلف خود ست کنید.

استایل های ترند پاییز 1401
پافر ترند پاییز

پافر

دیگر زمان آن رسیده که کاپشن های معمولی را کنار بگذارید و پافر را امتحان کنید. پافرها کاپشن های بادی بدون آستینی هستند که معمولا جنس پارچه ی رویی آن ها ضدآب است و حتی از جنس چرم نیز دوخته می شوند.

نمای بادی پافر ممکن است شما را چاق نشان دهد به همین دلیل برخی از آن ها با اضافه کردن کمربند این مشکل را حل کرده اند. پافر را می توان با هودی یا بافت ست کرد.

استایل های ترند پاییز 1401 استایل های ترند پاییز 1401
پارچه های چهارخانه مد پاییز

پارچه های چهارخانه

در ادامه مدل لباس پاییزه به پارچه های چهارخانه میرسیم! هیچ چیز مثل پارچه های چهارخانه پشمی در فصل پاییز و زمستان کاربردی نیست. پارچه های چهارخانه پشمی از ضروریات کمد خانم ها است که با تنوع بی نظیر خود با سلیقه ی همه مطابقت دارد.

از پارچه های چهارخانه ی پشمی می توان برای دوخت شومیز، شکت و یا پالتو استفاده کرد. اگر طرفدار لباس های رسمی هستید باید بگوییم که از ترندهای پرطرفدار 2022 پالتوهای شنل چهارخانه در رنگ بندی متنوع است.

مشاهده پیراهن های زنانه و مردانه

سخن آخر

در نهایت این شما هستید که با توجه به سلیقه، علاقه، شخصیت و فرم بدن برای استایل خود تصمیم می گیرید و فروشگاه اینترنتی پارامُد سعی کرده که مجموعه ای کامل از محصولات فصل پاییز را در فروشگاه خود موجود کند و در این سایت خرید لباس آنلاین می توانید به خرید لباس زنانه و خرید لباس مردانه مناسب فصل پاییز با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید.