همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل : احتمالا اسم شلوار جین مام استایل به گوش تان خورده است. اما آیا از مدل و سبک این شلوار جین اطلاعی دارید؟

شلوار جین مام استایل در ابتدا برای زنانی طراحی شده بود که به تازگی زایمان کرده و به دنبال خرید لباس های گشادی بودند که با اندام‌ آن‌ها متناسب باشد، اما در حال حاضر همه ی خانم ها این شلوار جین را می پوشند.

به طور مثال این سبک شلوار جین برای خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند، مناسب است. اما به دلیل ویژگی خاصی که دارد، پوشیدن آن به افراد کوتاه قد توصیه نمی شود؛ چراکه قد را کوتاه تر نشان می دهد.

در ادامه، در این مورد صحبت می کنیم که چرا از شلوار جین مام استایل استقبال زیادی شده است و همچنین این شلوار مناسب چه فرم بدن هایی است.

شلوار جین مام استایل نوعی شلوار جین است که برای اولین بار در دهه 80 و 90 میلادی بین خانم ها محبوبیت پیدا کرد و معمولاً مادران میانسال آن را می پوشیدند و زنان جوان علاقه ای به پوشیدن آن نداشتند.

در آن زمان، شلوار جین مام استایل دارای فاق بلند، بلندی تا قوزک پا، و باسن نسبتاً گشاد بود که باعث می‌شد باسن صاف به نظر برسد. آنها همچنین بر خلاف شلوارهای جین امروزی فقط در رنگ آبی تولید می شدند.

شاید در اطراف خود مادرانی را دیده باشید که این مدل شلوار جین را می پوشند. اما در حال حاضر، بیشتر زنان جوان 20 و 30 ساله نیز جین مام استایل را می پوشند؛ چراکه راحت و شیک است و با هر نوع کفشی مثل کتانی، پاشنه بلند، بوت و یا حتی صندل به راحتی ست می شود.

در مام استایل های امروزی تغییراتی ایجاد شده است؛ اگرچه همچنان باسن آن ها گشاد، فاق بلند و بلندی آن تا قوزک پا است.

همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل

آیا شلوار جین بوی فرند و مام استایل مشابه هستند ؟

آیا شلوار جین بوی فرند و مام استایل مشابه هستند ؟ این سوالی است که احتمالا برای شما هم پیش آمده اما شلوار جین بوی فرند و مام استایل با یکدیگر تفاوت دارند و مشابه نیستند. شلوار جین بوی فرند فاق کوتاهی دارد، ولی صرف نظر از مدل و برش، شلوار جین مام استایل همیشه فاق بلند است.

همچنین شلوار جین بوی فرند ساق‌های تنگ تری دارد و به اندازه شلوار جین مام استایل گشاد نیست. کمر شلوار جین مام استایل اغلب کشی است و اما شلوار جین بوی فرند اینطور نیست.

بسیاری از سلبریتی ها، با پوشیدن جین مام استایل این شلوار را بین همه محبوب کرده اند.

شلوار جین مام استایل مناسب چه اندامی است؟

همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل

خانم های قد بلند

فرم بگ و گشاد شلوار جین مام استایل مناسب افراد بلند قد است. سوپرمدل هایی که پاهای کشیده ای دارند با پوشیدن جین مام استایل این موضوع را ثابت کرده اند. به علاوه، گشاد بودن این شلوار باعث راحتی آن هنگام راه رفتن می شود.

همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل
خانم های با فرم بدن ساعت شنی

خانم های با فرم بدن ساعت شنی

حتی خانم های با اندام ساعت شنی هم می توانند با پوشیدن شلوار جین مام استایل شیک به نظر برسند. فاق بلند آن برآمدگی های بدن را برجسته می کند و باسن را صاف نشان می دهد. علاوه بر این، برش مخروطی ساق مام استایل، بدن را کشیده تر نشان می دهد.

همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل
خانم هایی که شکم بزرگی دارند

خانم هایی که شکم بزرگی دارند

شلوار جین مام استایل برای پنهان کردن شکم بزرگ انتخابی عالی است. به دلیل فاق بلندی که دارند، چربی های اضافی ناحیه ی پهلوها را مخفی می کند. اما اگر چاق هستید و قد کوتاهی دارید، بهتر است از این نوع شلوار استفاده نکنید.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوارهای جین مام استایل به در دو مدل مام فیت و مام استایل معمولی تولید می شوند. همانطور که پیش تر گفتیم جین مام استایل دارای فاق بلند، بلندی تا قوزک پا، و باسن نسبتاً گشاد است. جین مام فیت نیز دارای فاق بلند است.

اما مهمترین تفاوت مام فیت و مام استایل در قسمت ران و ساق پا است، جین مام فیت دارای ران و ساق تنگ تری نسبت به مام استایل معمولی است.

آیا با پوشیدن مام استایل چاق به نظر می رسید؟

شلوارهای جین مام کنونی شما را چاق نشان نمی دهند. آنها فاق بلندی دارند و به همین دلیل شکم و پهلوها را می پوشانند. پس اگر قدکوتاهی ندارید و به فکر راهی برای پنهان کردن چربی های ناحیه ی شکم خود هستید، می توانید این مدل جین را انتخاب کنید.

همه چیز درمورد شلوار جین مام استایل
شلوار مام استایل

علت محبوبیت این شلوار در گذشته، همین موضوع بوده است که به مخفی کردن شکم بزرگ خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند کمک می کرد و در عین حال گشاد و راحت بوده است.

سخن پایانی

شلوارهای جین مام استایل در گذشته ترند بوده اند، اما اخیرا از آن ها استقبال زیادی شده است. این مدل شلوار در دهه 80 و 90 میلادی محبوب بوده و در حال حاضر، این مدل جین با تغییراتی مدرن به میدان بازگشته است و هر روز تعداد خانم هایی که مام استایل می پوشند بیشتر و بیشتر می شود شما می توانید برای خرید شلوار جین زنانه در سایت خرید لباس پارامُد محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و با بهترین قیمت خریداری کنید.

یکی از تغییراتی که در شلوارهای مام استایل ایجاد شده و آن را به روزتر کرده است، ایجاد زاپ و پارگی در قسمت های مختلف آن و تبدیل آن به مام استایل زاپدار است.