شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه : طرفداران استایل های زمستانی همیشه بی صبرانه منتظر رسیدن این فصل سرد سال و پوشیدن لباس های گرمی مثل کت و کاپشن هستند. کت و کاپشن علاوه بر گرم کردن بدن، استایل شما را شیک و مد روز نشان می دهد.

وجود کت و کاپشن در کمد لباس هرفردی ضروری است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع کت و کاپشن آشنا کنیم. این مطلب به شما کمک می کند تا از بین مدل های معرفی شده، سبک مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. پس بدون معطلی، خواندن این مطلب را ادامه دهید، زیرا وقت آن رسیده است که کاپشن و کت های جدیدی را امتحان کنید!

معرفی 10 مدل کت و کاپشن زنانه

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

1. ترنچ کت Trench Coat

ترنچ کت در صدر لیست کت و کاپشن هایی قرار دارد که هیچ وقت از مد نمی افتند و بسیار شیک و باکلاس هستند. ترنچ شتری بسیار جذاب است و به راحتی با هر لباسی ست می شود. ترنچ کت شما را در روزهای پاییزی گرم نگه می دارد و در قرارهای زمستانی استایلی خیره کننده برای شما به ارمغان می آورد.

پارچه ی ترنچ کت ها معمولا ضدآب است؛ بنابراین برای روزهای بارانی گزینه ی مناسبی هستند. می‌توانید ترنچ کت را روی ژاکت‌ها و سایر بافت ‌های زمستانی بپوشید و آن را با هر چیزی ست کنید و نمایی متفاوت به ظاهر خود ببخشید.

ترکیب ترنچ کت، بوت و کیف های زنانه ی بزرگ از ترکیب های خیره کننده است. نه فقط رنگ شتری، بلکه نارنجی، قرمز و زرد نیز از رنگ های جذاب ترنچ کت هستند. برای خانم ها هیچ چیز جذاب تر از ترنچ شتری یا رنگ نود نیست.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

 2. کت چرمی Leather Jacket

کت‌های چرمی برای مواقعی مناسب هستند که می‌خواهید لباسی شیک و در عین حال غیررسمی بپوشید و یا زمانی که قصد دارید به آسانی و بدون زحمت شیک به نظر برسید. اگر فقط به دنبال لباسی هستید که شما را گرم نگه دارد، کت چرمی گزینه ی مناسبی است.

کت های چرمی در مدل های متنوعی مثل دکمه دار، زیپ دار، جلو باز یا کمربنددار موجود هستند. کت های چرمی غالبا به رنگ مشکی تولید می شوند، اما قهوه ای، قرمز و خاکستری از دیگر رنگ های پرطرفدار این مدل کت است.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

3. کت جین Denim Jacket

وقتی صحبت از لباس هایی می شود که وجود آن ها در کمد هرکس ضروری است، کسی نامی از کت های جین نمی آورد؛ چراکه همه گمان می کنند شما حداقل یک کت جین در کمد خود دارید.

کت جین با مانتو، شلوار جین و پیراهن های لانگ به راحتی ست می شود. کت های جین سفید، بدون آستین و کراپ نیز استایل های خاصی را ایجاد می کنند.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

4. کاپشن خلبانی Bomber Jacket

کاپشن های خلبانی شیک و جذاب هستند و در مدل های زنانه و مردانه تولید می شوند. این کاپشن ها به کاپشن های دوچرخه سواری نیز معروف اند، اما این به این معنا نیست که فقط باید در هنگام دوچرخه سواری آن را پوشید.

طرح های جدید این کاپشن ها مناسب استفاده ی روزمره هستند. آن‌ها با دامن‌های تنگ، شلوار جین زاپدار، ماکسی و شلوارک و هر چیز دیگری ست می شوند.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

5. کاپشن های لایه دوزی شده quilted jacket

کاپشن های لایه دوزی شده در عین حال که شما را گرم نگه می دارند، شیک و به روز هستند. مخصوصاً در پاییز و چند هفته اول زمستان که کاپشن های معمولی خیلی گرم هستند و کاپشن های چرمی برای نگه داشتن سرما کافی نیستند.

اگر قصد دارید در طول پاییز و زمستان شیک به نظر برسید، از خرید کاپشن لایه دوزی شده غافل نشوید. در سایت خرید لباس پارامُد می توانید به خرید کاپشن و پالتو زنانه و یا خرید کاپشن و پالتو مردانه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بپردازید.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

6. کت پشمی Wool Jacket

اگر محل زندگی شما در اکثر ماه های سال سرد است و زمستان های طولانی دارد، کت های پشمی از آن دسته لباس هایی است بیش از هرچیزی به کارتان می آید.

از آنجایی که کت های پشمی حالتی ساده و رسمی دارند و تغییر زیادی در طراحی آن ها ایجاد نمی شود، می توان آن ها را با لباس، کیف و کفش های متنوع ست کرد. ژاکت پشمی یا بافت های کوتاه نیز گزینه های بسیار خوبی برای ست کردن با کت های پشمی هستند.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

7. اورکت overcoat

اورکت، ورژن زمستانی ترنچ کت است. بلند، باکلاس، شیک و همیشه ضخامت آن به اندازه ای است که شما را در زمستان گرم نگه می دارد.

اورکت یکی از زیباترین مدل های کت برای خانم ها است و بهترین مزیت آن این است که هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد چه چیزی زیر آن پوشیده اید و می توانید آن را با یک روسری شیک و چکمه‌های بلند ست کنید.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

8 کت خز مصنوعی Faux-Fur Jacket

به غیر از اورکت، برای شیک و خوش استایل به نظر رسیدن به کت هایی مانند خز مصنوعی نیاز دارید که هر کجا که می روید شما را متمایز کند. احتمالا می‌دانید که رنگ‌های صورتی و گلبه ای کت‌های خز مصنوعی طرفداران زیادی دارد و همچنین رنگ های قرمز شرابی، زرد و سفید نیز خاص و شیک هستند.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

9. کت روپوش Wrap Coat

معمولا سرشانه ی کت های مدل رپوش افتاده است. این کت ها تقریبا گشاد هستند و به وسیله ی یک کمربند از جنس خود کت بسته می شوند.

اگر به طور همزمان طرفدار استایل رسمی و راحت هستید، به شما کت های Wrap را پیشنهاد می کنیم. جنس کت های روپوش معمولا پشمی یا تدی است و برای فصول سرد سال گزینه ی مناسبی هستند.

شیک ترین مدل های کت و کاپشن زنانه

10 کاپشن های پف

کاپشن های پف مدل های متنوعی مثل سایز بزرگ و بدون سرشانه دارند و در ابتدا در مدل های ساده تولید می شدند. طراحانی مانند الکساندر مک کوئین همواره در حال ایجاد تغییر و تحول در مدل کاپشن های پف هستند.

یک کاپشن پف قرمز بدون آستین یا نقره ای براق آستین دار، از آن دسته لباس هایی است که باید در کمد خود داشته باشید؛ به خصوص اگر در شهری زندگی می کنید که در زمستان های سردی دارد.

در طول فصل سرد سال می توانید هرکدام از کت ها و کاپشن هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم را بپوشید و بی نقص به نظر برسید. در واقع پوشیدن کت و کاپشن فرصتی برای ایجاد تنوع در استایل شما است و بدون اینکه چاق به نظر برسید، می توانید چند لایه لباس را روی هم بپوشید.

پس چه کت چرمی چه خز مصنوعی چه ترنچ کت و یا کاپشن خلبانی بپوشید، همه ی توجه ها به سمت شما جلب می شود. اکنون نوبت شما است که چیزی را انتخاب کنید که مطابق سلیقه تان است.

ما در فروشگاه اینترنتی پارامُد جدیدترین مدل های کت و کاپشن را موجود داریم! می تونید همین حالا باکیفیت ترین محصولات بازار را با قیمت مناسب از پارامُد تهیه کنید.