انواع کیف های ترند 1401 و 2022 : به غیر از لباس و کفش، یک کیف شیک نقش مهمی در تکمیل استایل خانم ها و حتی آقایان دارد. کیف ها در جذابیت استایل تاثیر زیادی دارند و هر خانمی دوست دارد در کمد لباس خود چند کیف شیک داشته باشد.

لباس‌های زنانه اغلب جیب ندارند و خانم ها برای حمل وسایل موردنیاز خود از کیف استفاده می کنند. در واقع افراد با استفاده از کیف می تواند هر چیزی را که نیاز دارند همراه خود داشته باشند و در عین حال شیک و جذاب به نظر برسند. به همین دلایل، تقاضا برای خرید کیف افزایش یافته است و بهترین برندها خط تولید کیف های خود را راه اندازی کرده اند.

صنعت طراحی کیف در چند سال گذشته تحول زیادی داشته است. کیف‌ها طرح، اندازه و رنگ های مختلفی دارند، به طوری که هر خانم می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین کیف را انتخاب کند. برند‌هایی که کیف‌ طراحی می کنند، بی وقفه برای رقابت با آخرین ترندهای بازار جدیدترین کیف‌ها را تولید می کنند.

کیف هایی که در این مطلب معرفی می کنیم در حال حاضر مد روز هستند و از آن ها استقبال زیادی شده است. در ادامه مطلب کیف زنانه ترند ۱۴۰۱ و کیف زنانه ترند ۲۰۲۲ به بررسی آن ها می پردازیم:

انواع کیف های ترند 1401 و 2022
کیف های کوچک دوشی

کیف های کوچک دوشی (Mini Shoulder Bags)

انواع کیف های ترند 1401 و 2022 : کیف‌های دوشی از زمان اولین عرضه ی خود، ترند شدند و اکنون با کمی تغییر دوباره به بازار بازگشته‌اند. اندازه ی این مدل کیف با کیف های سابق موجود در بازار متفاوت است و در عین حال سبک تر، شیک تر هستند.

کیف های کوچک دوشی‌ تاثیر زیادی بر جذابیت استایل می گذارد.

این مدل کیف ها نه تنها شیک هستند بلکه تقریباً با هر لباسی ست می شوند. راحتی ست کردن کیف های کوچک دوشی، آن ها را خواستنی تر می کند. شما می توانید به راحتی تمام وسایل موردنیاز خود مثل رژ لب، دستمال کاغذی، کیف پول، کلید و موارد دیگر را در این کیف ها بگذارید.

در حال حاضر کیف های کوچک با بافت شلاقی، زنبیلی، سطلی شکل، لوگودار و رنگارنگ، از مدل‌های شیک و کاربردی سال ۲۰۲۲ هستند و می ‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده‌ ی روزمره باشند.

انواع کیف های ترند 1401 و 2022
کیف هایی که بند زنجیری دارند

کیف هایی که بند زنجیری دارند (Chain Handle Bags)

انواع کیف های ترند 1401 و 2022 : کیف های دستی با بند زنجیری بلند و یا کوتاه برای مدت طولانی ترند هستند و احتمالاً فروش بسیار خوبی هم دارند. بسیاری از طراحان خلاقیت زیادی برای طراحی این کیف ها به خرج داده اند.

این کیف ها اندازه ها و اشکال مختلفی دارند. شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید و استایل خود را تکمیل کنید. بهترین ویژگی کیف های دستی با بند زنجیری این است که می توان آن ها را با انواع لباس ست کرد.

شما می توانید تمام وسایل ضروری خود را به راحتی در آن حمل کنید و با این کیف ظاهری شیک داشته باشید. بنابراین اگر کیف های دستی با بند زنجیری ندارید، وقت آن است که یکی تهیه کنید.

انواع کیف های ترند 1401 و 2022
ساک دستی

ساک دستی (Totes)

ساک دستی ها از زمانی که در بازار عرضه شده اند، هرگز از مد نرفته اند. آنها همزمان با تغییر ترندها، بسیار به روز شده اند.

ساک دستی یک کیسه مستطیلی بزرگ است که ممکن است از مواد مختلفی ساخته شده باشد. متداول ترین مواد مورد استفاده در ساک دستی ها، پارچه و چرم هستند. شکل این کیف بسیار ساده و طراحی آن بسیار آسان است.

تنوع زیادی در طرح‌های ساک دستی وجود ندارد. آنها در واقع کیف های مستطیل شکلی هستند که می توان آنها را روی دوش انداخت.

فضای داخل ساک دستی معمولاً به دو بخش تقسیم شده است و وسایل زیادی را در خود جای می دهد. برندهایی معروف سعی می کنند در طراحی ساک دستی تنوع داشته باشند، اما طراحی ساده آن همیشه جواب می‌دهد.

ساک دستی را می توان با هر لباسی ست کرد. همچنین استفاده از این مدل کیف به جای نایلون هنگام خرید، از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند.

انواع کیف های ترند 1401 و 2022
ساک مسافرتی

ساک مسافرتی (Duffel Bag)

اگر قصد دارید برای یک سفر کوتاه آخر هفته یا یک تعطیلات کوتاه برنامه ریزی کنید، داشتن این مدل کیف یا ساک ضروری است. این ساک به دلیل شکل و اندازه عالی خود “چمدان کوچک مخصوص سفر” نامیده می شود.

این نوع ساک اغلب به شکل استوانه ای و دارای زیپ در قسمت بالایی است. از آنجایی که این ساک به ویژه برای مسافرت استفاده می شود، با استفاده از مواد با کیفیت و ضد آب طراحی می شود.

اگرچه ساک ها و چمدان های متنوعی وجود دارند، اما مردم علاقه ی زیادی به ساک مسافرتی دارند، زیرا ظاهری شیک دارد و برای افرادی که ترجیح می دهند سبک سفر کنند بسیار مناسب است.

انواع کیف های ترند 1401 و 2022
کیف های دوشی یک طرفه

کیف های دوشی یک طرفه (Cross-body Bag)

این مدل کیف، به دلیل نحوه ی استفاده از آن، این نام را به خود اختصاص داده اند. به طور معمول، اندازه ی بند این کیف ها قابل تغییر است و شما می توانید با توجه به قد خود آن را تنظیم کنید.

می‌توانید از این نوع کیف در بسیاری از موقعیت‌ها مانند رویدادهای اجتماعی و سفر استفاده کنید.

این کیف به نوعی طراحی شده است که برای حمل همه وسایل ضروری فضای کافی داشته باشد. اندازه ی کیف های دوشی یک طرفه ممکن است متوسط یا کوچک باشد.

اگر از طرفداران سبک‌های مینیمال هستید، کیف‌های دوشی با طراحی‌های خاص هلالی یا نیم‌دایره، استایل شما را در سال ۲۰۲۲ کامل می‌کند.

در این مطلب کیف زنانه ترند ۱۴۰۱ و مدروز را به شما معرفی کرده ایم اما برای انتخاب کیف خود در مرحله اول به کفش و سپس به سایر بخش‌های استایل، به خصوص مانتوی خود دقت کنید و سعی کنید در هنگام خرید رنگ لباس‌ها را در نظر بگیرید.

شما می توانید جهت خرید کیف زنانه یا خرید کفش زنانه یا خرید مانتو زنانه از سایت خرید لباس پارامُد دیدن نمایید.