انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم : کفش ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که ازآنچه به نظر می رسد اهمیت بیشتری دارند. انواع مختلفی از کفش ها، با توجه به کاربرد آنها، از دیرباز وجود داشته اند.

انسان ها در ابتدا کفش ها را برای محافظت  از پای خود می ساختند، اما با گذر زمان کفش اهمیت بیشتری پیدا کرد.

در واقع ظهور صنعت مد این موضوع را تغییر داد و کفش را به جزئی جدانشدنی از استایل افراد تبدیل کرد. به طوری که امکان ندارد هماهنگی بین لباس و کفش نادیده گرفته شود. با افزایش سطح رفاه اجتماعی به ویژه در کشورهای پیشرفته، صنعت مد و لباس به طراحی انواع مختلف کفش برای مناسبت های مختلف روی آورد.

امروزه نقش برجسته ی کفش، در استایل های روزمره برای همه روشن است.

در این مقاله سعی کردیم به شما انواع مختلف کفش، تفاوت ها و موارد استفاده ی آن ها را معرفی کنیم.

اما قبل از هر چیز در نظر بگیرید که موارد استفاده از انواع کفش ها ربطی به هزینه ای که می پردازید نداشته و بیشتر به سلیقه و عقاید شما بستگی دارد.

شاید فکر کنید این نکات به درد افراد ثروتمند می خورد، اما اشتباه می کنید! فقط با داشتن اطلاعات کمی می توانید بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، شیک تر به نظر برسید.

چه کفشی را کجا بپوشیم؟

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم : باید توجه زیادی به تناسب میان استایل و مناسبت های مختلف داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم تا مناسبت های مختلف و کفش مناسب با آنها را معرفی کنیم.

احتمالا فکر می کنید که مردم به ندرت به کفش های شما توجه می کنند. اما با انجام نکات زیر می توانید به راحتی استایلی شیک و جذاب داشته باشید و تاثیر آن را ببینید.

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم

کفش مناسب موقعیت های معمولی

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم : اوقات فراغت یا موقعیت هایی که اکثرا در آن ها قرار می گیریم، مثل رفتن به مدرسه، معاشرت با دوستان، رفتن به خرید و شرکت در مهمانی‌های خانوادگی نمونه‌هایی از موقعیت‌های معمولی هستند که در آن باید راحت و خوش‌ استایل باشید. صرف نظر از جنسیت، صندل های تخت، به خصوص در تابستان می تواند بهترین انتخاب باشد.

آنها می توانند راحتی و همچنین ظاهر شیک به شما ببخشند. کفش های چرمی تخت و کتانی برای چنین موقعیت هایی گزینه های خوبی هستند. این کفش ها استایل شما را عالی جلوه می دهند. کفش کالج نیز برای پوشیدن طولانی مدت انتخاب خوبی است.

کفش مناسب محل کار

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم : اما اینکه چه کفشی در محل کار بپوشید تقریباً موضوعی متفاوت است، زیرا در این مورد راحت بودن از شیک بودن مهم تر است. شغل شما و شرایط آن نیز می تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد.

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم

در برخی مشاغل استایل شما باید رسمی باشد. به عنوان مثال، در کارهای اداری باید چنین استایلی داشته باشید و کفش های بند دار رسمی می تواند انتخاب خوبی باشد. از سوی دیگر، کفش های پاشنه بلند برای خانم ها انتخاب بهتری هستند.

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم

گاهی اوقات سختی کار زیاد است و باید در فضای باز کار کنید. در این مورد محافظت از پاها در الویت قرار دارد. با استفاده از کفش ایمنی می توانید در عین راحتی از پاهای خود محافظت کنید.

شاید شادترین افراد کسانی باشند که می توانند هر چیزی را که دوست دارند بپوشند بدون اینکه نگران استایل و ایمنی خود باشند. آنها فقط به راحتی خود فکر می کنند.

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم

 

کفش مناسب دانشگاه

افراد دوست دارند که در دانشگاه خوش تیپ و شیک باشند. دختران ترجیح می دهند در دانشگاه کفش های پاشنه مخفی بپوشند در حالی که پسرها دوست دارند کفش های کتانی و کفش راحتی بپوشند. همه ی آنها انتخاب های خوبی هستند و افراد می توانند کاملاً با استایل معمول خود این کفش ها را ست کنند.

انواع مختلف کفش را کجا بپوشیم

کفش مناسب مراسمات عروسی

مناسبت مهم دیگری که قرار است در مورد آنها صحبت کنیم، مراسمات عروسی است. ممکن است شما هر چیزی و هر موقعیت سختی را تحمل کنید تا شیک به نظر برسید.

شاید به این دلیل که مراسمات عروسی فقط چند ساعت طول می کشد و ارزش تحمل کردن را دارد. در این مورد پوشیدن انواع مختلفی از کفش های پاشنه بلند برای خانم ها توصیه می شود، در حالی که آقایان می توانند هر نوع کفش بند دار رسمی را بپوشند.

همانطور که می بینید ست کردن یک استایل شیک کار خیلی سخت و پرهزینه ای نیست و برای انتخاب استایل مناسب فقط به اطلاعاتی کافی نیاز دارید.